- TravelVisa
Visum eller pengene tilbage
Opdateret: 13. mar. 2022

Hos os er det gratis at prøve!
Hos TravelVisa tilbyder vi fuld refundering, hvis dit visum ikke bliver godkendt.
Vi tror på vores arbejde, dette betyder at vi er villige til, at refundere dine penge såfremt dit visum ikke bliver godkendt. Dette skyldes at under 8% af vores visumansøgninger, bliver afvist af myndighederne.
Hvordan fungere det i praksis?
Når du køber dit visum online, vil du straks efter din betaling, have mulighed for at udfylde et infoskema. Dette skema skal udfyldes med dine personlige oplysninger, ang. dig selv og din rejse, her skal du også vedhæfte efterspurgte dokumenter. Da alle visumansøgninger er forskellige, vil vores konsulenter gennemgå din sag for at skabe et overblik over din sag og eventuelle udfordringer. Herefter vil du blive kontaktet af din personlige visumkonsulent, og i denne mail vil det fremgå, om vi kan tilbyde ”visum eller pengene tilbage”. I 90 % af tilfældene vil TravelVisa kunne tilbyde ordningen ”visum eller pengene tilbage”, men der kan være sager som er mere kompliceret, hvor vores konsulenter vil vurdere at chancerne for en afvisning er for store. I disse sager vil du få mulighed for at vælge om du ønsker at vi går videre med din sag, trods risikoen for afvisning. Eller om du ønsker at stoppe ansøgningen her, og modtage pengene retur.
Betingelser og vilkår for ”visum eller pengene tilbage”
Der er opstillet en række betingelser, som skal være opfyldt, for at du kan få refunderet dine penge i tilfælde af et afslag:
Alle efterspurgte informationer og dokumenter skal leveres til tiden og i den efterspurgte stand
Afvisninger på baggrund af tilbageholdte informationer refunderes ikke
Fejl i skema, informationer samt dokumenter, som ikke er udarbejdet af TravelVisa og som medfører et afslag, refunderes ikke
Forsinkelser i ansøgningsprocessen som skyldes ansøgers manglende deltagelse, tilbagevending eller tilgængelighed, som medfører et afslag refunderes ikke
Forsinkelser i udstedelsen af et visum betragtes ikke som et afslag og er dermed ikke omfattet af ”visum eller pengene tilbage”
Force majeure er gældende for ”visum eller pengene tilbage” – læs vores almindelige vilkår og betingelser
Visum eller pengene tilbage gælder kun på følgende ydelser:
Gælder kun visum med normal løsning, det betyder at ”visum eller pengene tilbage” ikke omfatter ekspres og super ekspres løsninger.
Gælder kun visumansøgninger og indrejsetilladelser, dette betyder at det ikke gælder andre former for tilladelser, herunder arbejdstilladelser, opholdstilladelser mv.
Refundering
Skulle det ske at en ambassade eller anden offentlige myndighed, vælger at afvise din ansøgning, vil du modtage fuld refundering, såfremt at forløbet har levet op til gældende betingelser og vilkår. Refunderingen vil ske indenfor 10 hverdage, efter modtagelse af dokumentation for afvisningen, samt modtagelse af konto og registreringsnummer til den konto refundering skal ske til. TravelVisa refundere udelukkende det indbetalte beløb til TravelVisa, og ikke evt. andre omkostninger forbundet med visumansøgningen, herunder flybilletter, forsikring, pasbilleder og lignende.
Klage
Hvis du ønsker at klage over ydelsen ”visum eller pengene tilbage”, så skal klagen sendes til info@travelvisa.dk indenfor 30 dage efter afvisningen. Notèr KLAGE i emnefeltet. Klagen kan også sendes med posten til vores adresse:
TravelVisa ApS
Ved klædebo 14
2970 Hørsholm
Kontakt
Hvis du har yderligere spørgsmål, så kontakt os endelig på +45 71 99 98 81, via mail info@travelvisa.dk eller på vores chat.